Mnoge analize so pokazale, da so bralne navade med šolskimi učenci slabe. V osnovni šoli, v nižjih razredih učitelji in knjižničarji veliko pozornost namenjajo branju in poslušanju prebranega. Da bi učencem približali lepoto pisane besede in izboljšali njihove bralne kompetence, sodelujejo v raznih projektih za promocijo in spodbujanje branja. Eden takih projektov se je začel leta 2013. Danes je v projektu 64 šol, cilj projekta pa je promocija branja in razvoj različnih vrst pismenosti. Glasno se berejo prevedena dela avtorjev obeh držav, v skladu z odlokom Evropske organizacije za promocijo branja EU READ (ki je leto 2013 razglasila za leto glasnega branja), s čimer se doseže razvoj bralnih navad in veščin.« (O projektu, spletna stran: http://citanjenepoznajegranice.weebly.com/).

 

Letos je v projektu sodelovala tudi naša šola, v oddelku 5. B razreda (z učiteljico Drago J. Anžin in knjižničarko S. Burkeljca) smo glasno prebirali knjigo hrvaškega avtorja Božidarja Prosenjaka Sejalec sreče, učenci z mentoricama na OŠ Eugena Kvaternika z Velike Gorice na Hrvaškem pa so prebirali knjigo slovenskega avtorja Josipa Vandota Kekec nad samotnim breznom. V projektu smo izvedli dve mobilnosti v maju 2017, kjer smo se spoznali, družili, izmenjali naše izkušnje ter izvedli kvaliteten zaključni program. Branje zares ne pozna meja.

(Skupno 165 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost