Vsebuje DVE EKO-KNJIGI s SEZNAMA, lahko tudipo lastni izbiri ali izbiri učitelja in ČLANEK z ekološko vsebino
KRITERIJI
UČENCI PRVE TRIADE
Skupaj preberite DVE EKO-KNJIGI in ČLANEK z ekološko vsebino.
UČENCI DRUGE TRIADE
Samostojno preberejo DVE EKO-KNJIGI in ju predstavijo. Skupaj preberite ČLANEK z ekološko vsebino in se o njem kritično pogovorite.
UČENCI TRETJE TRIADE IN SREDNJEŠOLCI
Samostojno preberejo DVE EKO-KNJIGI in ju predstavijo. Preberejo tudi članek z ekološko vsebino in predstavijo svoje stališče.
Prebrane vsebine lahko učenci predstavijo z/s:
LITERARNI IZDELKI: zapis kratkih zgodb, pravljic, pesmi, ugank, obnov, stripov, rebusov, izdelava fotostripa in sporočilnega plakata,
USTVARJALNI IZDELKI: risba, slika, grafika, kiparski izdelek,
DRUGO: dramski nastopi, razstava člankov v časopisu in revij na temo okolja, zbiranje medijskih prispevkov in dokumentarnih filmov ter predstavitev sošolcem,…
ČE ŽELITE ,lahko staršem na 2. RS predstavite tudi EKOTORBO ali EKONAHRBTNIK, v katerem bi bilo nekaj EKO-knjig in EKO-zvezek, kamor bi lahko zapisali, kako skrbijo za ohranjanje okolja.
Z EKO BRALNO ZNAČKO bomo zaključili 17. aprila 2015. Nadaljevala se bo z razstavo všolski avli, ki bo trajala od 20. 4. – 11. 5. 2015. Letos bomo razstavili samo literarne in likovne izdelke (risba, slika, grafika), ki bodo nastali po prebranih EKO vsebinah, zato vse skrbno spravljajte.