Vsebuje DVE EKO-KNJIGI s SEZNAMA, lahko tudipo lastni izbiri ali izbiri učitelja in ČLANEK z ekološko vsebino

KRITERIJI

UČENCI PRVE TRIADE

Skupaj preberite DVE EKO-KNJIGI in ČLANEK z ekološko vsebino.

UČENCI DRUGE TRIADE

Samostojno preberejo  DVE EKO-KNJIGI in ju predstavijo.  Skupaj preberite  ČLANEK z ekološko vsebino in se o njem kritično pogovorite.

UČENCI TRETJE TRIADE IN SREDNJEŠOLCI

Samostojno preberejo  DVE EKO-KNJIGI  in ju predstavijo. Preberejo tudi članek z ekološko vsebino  in predstavijo svoje stališče.

 

Prebrane vsebine lahko učenci predstavijo  z/s:

LITERARNI IZDELKI:        zapis kratkih zgodb, pravljic, pesmi, ugank, obnov,  stripov, rebusov, izdelava fotostripa in sporočilnega  plakata,

USTVARJALNI IZDELKI:   risba, slika, grafika, kiparski izdelek,

DRUGO:  dramski nastopi, razstava člankov v časopisu in revij na temo okolja, zbiranje medijskih prispevkov in  dokumentarnih filmov ter predstavitev sošolcem,…

ČE ŽELITE ,lahko staršem na 2. RS predstavite tudi EKOTORBO ali EKONAHRBTNIK,  v katerem bi bilo nekaj EKO-knjig in EKO-zvezek, kamor bi lahko zapisali, kako skrbijo za ohranjanje okolja.

Z EKO BRALNO ZNAČKO bomo zaključili  17. aprila 2015. Nadaljevala se bo z razstavo  všolski avli, ki bo trajala od 20. 4. – 11. 5. 2015. Letos bomo razstavili samo literarne in likovne izdelke (risba, slika, grafika), ki bodo nastali po prebranih EKO vsebinah, zato vse skrbno spravljajte.

 

 

 

 

(Skupno 21 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost