Tekom let učitelji ugotavljamo, da so učenci digitalno »revni« in da kljub nenehni uporabi računalnika, tablic in pametnih telefonov ne znajo pisati v Wordu, slikati v Slikarju, pošiljati elektronske pošte, naložiti nalogo/datoteko v spletno učilnico ali npr. oblikovati PPT. V šolskem letu 2023/2024 sem si zadala cilj, da učence preko celega leta naučim uporabljati spletno učilnico našega razreda (5. a) in s tem tudi samostojnega opravljanja teoretičnega dela kolesarskega izpita. Podrobno se bomo seznanili tudi s programom PowerPoint in Word. Povsem na začetku pa se bodo učenci naučili rokovanja z miško in orientirati na tipkovnici. Digitalno opismenjevanje se bo izvajalo preko celotnega leta in v okviru medpredmetnega povezovanja naslednjih predmetov: družbe, likovne umetnosti in slovenščine. Učna snov pri predmetu družbe učencem omogoča, da skozi leto prepotujejo celotno Slovenijo (slovenske pokrajine) in preteklost (zgodovinska obdobja). Usvojeno znanje bodo pokazali s predstavitvijo določene družboslovne teme, ki jo bodo ustvarili v programu PowerPoint in bo tudi ocenjena. Predstavitve bodo pripravljali izključno v šoli med našimi delavnicami. Tekom glavnega šolskega odmora imajo učenci na voljo tudi tablice. Z njimi dostopajo do raznolikih razrednih kvizov in vadijo za teoretični del kolesarskega izpita. Zavedam se, da sem si zadala ogromen cilj, vendar vem, da bomo na koncu vsi zadovoljni. 

 

 

 

 

Saša Klemenc, prof. razr. pouka

 

 

 

 

 

 

(Skupno 139 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost