- in 9. razred: Predlog dejavnosti:
- Uvod: Trkaj: znanje je lajf: https://www.youtube.com/watch?v=qBuso2selQg
- Filmček: Kaj je dostojno delo: https://www.youtube.com/watch?v=I3rIttT1mJE&t=146s
- Izdelava nabora vprašanj za informativni dan: Pogovorite se, zakaj je pomembno priti pripravljen na informativni dan. Vsak na listek zapiše dve vprašanji. Nato naredijo skupen seznam oz. nabor vprašanj, ki jim bodo prišli prav na informativnih dnevih. Rezultat, ki ga predstavite na parlamentu: 5 najpogostejših vprašanj oz. vprašanj, ki so se vam zdela najpomembnejša.
- Anketa: https://www.1ka.si/a/239607 Namen je ugotoviti, katere veščine učenci zaznavajo kot pomembne za njihovo prihodnost ter kje jih imajo možnost razvijati. Anketa je anonimna, analizirali pa jo bodo učenci OŠ Dob. Povezavo najdete na šolski spletni strani pod zavihkom »OŠ Rodica«. OBVEZNO ČIMPREJ.
- Vprašalnik osebnostnih lastnosti: https://esvetovanje.ess.gov.si/KaksenSem/OsebnostneLastnosti/VprasalnikOsebnostneLastnosti/
Rešuje se na spletu. Po koncu reševanja so takoj dostopni rezultati za vsakega posameznika.
Pogovorite se, kaj so novega izvedeli o sebi, zakaj je pri poklicnem odločanju pomembno, da dobro poznamo sami sebe. Rezultat, ki ga predstavite na parlamentu: kakšen se jim je zdel vprašalnik, kaj so izvedeli o sebi, kateri rezultati prevladujejo v oddelku.
- vaja Titanik: ugled poklicev. Na tablo zapišete čim daljši seznam poklicev. Razporedite se v skupine. Predstavljajte si, da so na potapljajočem se Titaniku ljudje vseh naštetih poklicev. Vsaka skupina izbere 5 poklicev, ki bi jih vzela na prvi čoln in utemelji odločitev. Predstavitev rezultatov po skupinah in skupna diskusija. Rezultat, ki ga predstavite na parlamentu: kaj ste ugotovili o ugledu poklicev? Kateri poklici naj bi imeli večji ugled? Zakaj?
(Skupno 21 obiskov, današnjih obiskov 1)